No meu contestat:((
tinc 3 dubtes:
1-si no tens amics que son nois vol dir que tens poquissimes possiblitats de sortir amb algu??
les meves amigues tambe no es que tinguin amics i llavors es més difiçil intento fer amistats amb nois pero soc timida i no puc:( no se que fer!
2- mai me liat ni res només em va demnar un noi sortir pero ami no magrdava!
i ara no se perke vull cridarli la atencio i ami enserio no magrda gens!! i ell passa de mi i desde que em va demanar sortir no ma tornat a dirigir la paraula més.
3- es normal que ara no magradi ningú? abans vai estar enamorada enamorada d'un noi any mig! pero
va marxar i ara ja no le tornat a veure més em va costar oblidarlo pero al final em cansar i vaig dir prou i ja no magrada. pero ara no magrda ningu! els nois del meu cole no es que siguin gaire guapos i encara aixi no els hi cridaria latencio mai.
InterPersonal

Hola!! Farè com tu i enumerarè les meves respostes:
1- que no tinguis amics nois, no vol dir res, una cosa són els amics i una altra molt diferent les parelles
2- Vas fer molt ben fet de dir-li que no si no t'agradava! I ara, intenta no semblar desesperada i anar-li tu al darrera només perquè vols estar amb un noi. Si no t'agrada no funcionaria mai, de cap manera. Al cor no se'l pot enganyar!
3-que no t'agradi ningú és la cosa més normal del món. La pressa sempra és mala consellera, per tant no vulguis còrrer, tard o d'hora trobaràs algú que t'agradarà, no ho forcis!! Disfruta ara que estàs sola i tranquil·la.
Espero haver-te deixar tranquil·la i haver resolt els teus dubtes
Una abraçada!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat