Indecís
Conec a la meva amiga des de fa 4 anys ja, la nostra relació ha sigut molt normal i, tot i no veuren's tant els ultims anys ja que no coincidim pel tema que ella va una altre uni seguim mantenint el contacte i sabem que els dos estem l'un per l'altre quan fagi falta. Amb el pas del temps des de que ens coneixem m'he adonat que potser vull algo més que una relació d'amistat amb ella, el que pasa es que no se si ella sentirà el mateix. Se que no parla amb cap noi. La cosa està en que m'agradaria dirli el que penso però em tira enrere el fet que ella no pensi el mateix i trenquem la nostra amistat. També se que ella es molt introvertida en aquests temes i que no donarà mai un pas endavant si es que sent algo més per mi. Ens portem molt bé i tenim moltes coses en comú, crec que soc el tipus de noi que ella busca, i ella el meu tipus, pero no sé si sentirà el mateix per mi. Què puc fer, alguna recomanació?
Laura Centellas

Hola!
El que sents és normal. A vegades la línia entre l’amistat i l’amor és molt fina i difícil de diferenciar. El millor que pots fer es no precipitar-te i valorar amb paciència i calma.
Abans de fer el pas de dir-li el que sents pots observar una mica com es comporta amb tu, per saber si sent el mateix que tu; mirades, missatges, indirectes... això et pot ajudar a conèixer una mica la situació i a prendre una decisió sobre com gestionar-la.
També cal que siguis sincer amb tu mateix i amb ella, t’animem a parlar amb la teva amiga i explicar-li el que sents. Té els seus riscos però la única manera de conèixer del cert els sentiments dels altres sense preguntar-los.
Si finalment en parleu, i ella et diu que no sent el mateix que tu, caldrà que respectis la seva decisió (per exemple si s’enfada, si et demana distància...)
Una abraçada!
La Laura Centellas