urgent estic patint molt
hola guapa, hi ha un nen que m'agrade i no se com dir-li... el que més e fot esque crec que ell hu sap i per això em tracta una mica malament i jo inteto ignorar-lo però no puc!!!! siusplau ajuda urgent noies estic alterada i he començata treure males notes i a baixar als estudis AJUDAAAA
un petó noies
InterPersonal

Hola estrellapreciosa!! No pots permetre que un noi t'afecti de tal manera que faci que et vagin malament els estudis. Primer ets tu, i després les altres coses, ok? M'expliques que aquest noi et tracta una mica malament i això tampoc ho pots permetre. Si ell et tracta malament perquè sap que tu li vas al darrera em sembla que és motiu suficient per oblidar-lo, passar d'ell i no perdre-hi un minut més, no? De moment em fa l'efecte que tens més motius per odiar-lo que per desitjar-lo, per tant sigues valenta i intenta centrar-te en tu per deixar-lo de banda. Ok? No crec que t'aporti res una persona així!!
Molts ànims!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat