no se que fer amb la meva parella
Estic intentant desenamorar-me de la meva parella... encara que segueixi pillada per ella, l’haure de deixar dia o altre perquè té una personalitat difícil alguns moments, i no sé si conviuríem bé en un futur (molta gent em diu que no em fa bé i que la justifico). No és gens estable, canvia tot el rato el seu rumb de la vida, no tolera res, s’enfada i li pesa tot, llarg d'explicar.. Per altra banda si que em fa be, però clar, mai saps quan pot canviar. No sé si té un trastorn de personalitat però te tots els números.
Depèn de com em desperti, tinc la esperança que canviï i m’agrada, d’altres em sento impotent i trista perquè veig que estic encallada, i d’altres dies no estic tan malament perquè penso que una ruptura ajudaria a no estar tan desestabilitzada, però m’afectaria molt.
Ara com que ja no ens veiem gaire degut a les restriccions, pues no tenim problemes; anem parlan per whats i àudios i portem molt be com 3 setmanes casi, ens hem vist dos dies, però clar, qui sap que quan ens tornem a veure pues si tot ens va bé em debilito i deixo de tenir la ment freda, i a la que ella està malament em torno a desestabilitzar.
Que puc fer per no estar tan variable? Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Si tens clar que l’hauràs de deixar tard o d’hora, que et fa quedar-te en la relació?
I referent a la teva pregunta de què pots fer per no estar tan variable, cal que analitzis el focus de la inestabilitat i valorar si tu pots fer alguna cosa per fer que aquest focus d’inestabilitat s’aturi. Potser li pots proposar que comenci un treball terapèutic per poder aprendre a gestionar aquests canvis que està patint. I en el cas de que no puguis fer res, hauràs de posar distància. I sí, la distancia a vegades fa mal, però sentir-te malament amb tu mateixa, també.
Esperem haver-te pogut ajudar una miqueta.
Una abraçada!
La Laura Centellas