Vull enregixar-me i no puc
Hola,
Volia fer una consulta sobre com poder-me engreixar, ho he estat intentant de moltes maneres i em costa molt. A l'hivern passat patia desnutrició perquè em vaig acostumar a menjar poc i ni me'n vaig adonar fins que em vaig fer una analítica, em van passar una dieta per pujar de pes i fins ara mes o menys l'he estat seguint però em veig incapaç de fer-la completament, ja que molts cops qua em forço a menjar em venen arcades o quan ho acabo aconseguint em senta fatal a l'estomac i fins hi tot em marejo una mica. M'agradaria saber no només altres aliments que afavoreixen engreixar-se sinó també alguns hàbits que em puguin ajudar, ja que jo sempre he estat una persona que la seva relació amb el menjar ha estat bastant indiferent. Ara ja m'han dit que torno estar sana (pesava 38 i ara 43/44) però necessito mantenir el pes que tinc i pujar més.
Laura Centellas

Hola! Moltes gràcies per confiar en nosaltres. La manera més saludable de pujar de pes és anar tu personalment a un nutricionista que t'assessori segons les teves necessitats i les quantitats que necessita el teu organisme. Cada cos és diferent i no és recomanable seguir una dieta que t'han passat perquè potser no et funciona a tu. és molt important deixar-te ajudar per professionals de la salut que entenen del tema i saben exactament què necessita el teu cos. Així que et recomanem que et amb els teus pares demanis hora per un nutricionista que t'orienti sobre el que necessits, en funció de la teva edat, pes, etc. Moltes gràcies!!!
La Laura Centellas