suposo
Hola, mireu em mola un noi mes gran que jo anem parlant cada setmana hi ha molta confiança. El problema es que em de quedar per veure'ns pero no es pot per el municipi. Bueno, li vaig dir si tindria algu em mi i em va dir que ens em de coneixer més, d'altra banda penso que si ja haguéssim quedat ja ens hauguessim liat. Pero també el problema es que es el meu primer cop i també que aquesta persona es de confiança i tot pero no vull que ens acabem discutint. Ens expliquem bastantes coses pero també dic la sensació de que només som amics i en canvi hi ha mes gent que els hi te mes confiança, bueno he pensat que podriem arribar a ser grans amics, una persona important a la meva vida. Pero no ser com fer-ho perques no ens podem veure i sempre també espero que ell obri les converses del whattsap, pero tinc la sensacio de que no fara sino es per quedar i no vull que la amistat es vagi apagant, que creieu que he de fer perquè poguem seguir en contacte, pero jo no m'hagi de fer pesada ho sigui que no l'atabali, ja tenia pensat dir-li soc pesada per tu o algu aixi que creieu que he de fer... Merci
Laura Centellas

Hola!
De moment, la situació pandèmica ens està posant molt límits físics a les trobades socials, de manera que hem de trobar la manera de mantenir les relacions socials d’altres maneres. Si a tots dos us interessa mantenir aquesta relació segur que trobeu la manera. Parleu-ne i intenteu buscar solucions junts, poden ser missatges, trucades, videotrucades... i mica en mica anar veient com us sentiu l’un amb l’altre. I el moment de quedar i veure-us ja arribarà!
També; si només ets tu qui inicia les converses i ell només t’obre per quedar, ja t’està donant una pista del que vol, no? Una amistat es cosa de dos.
Una abraçada.
La Laura Centellas