Plaer Durant el sexe
Porto un temps que follo i no arribo, ni un orgasme quasi, amb sexe oral si que arribo a l’orgasme però amb el sexe no i no se que fer , no se si es perquè tardo més en arribar i ens hi hem destar més estona , estic confused perquè no acabo de gaudir com l'altre
Laura Centellas

Hola,
Quan dius que amb el sexe no, et refereixes al sexe amb penetració? Entenem que sí. Si és així, el que et passa és força habitual, generalment amb la penetració únicament moltes persones no arriben a l'orgasme i necessiten estimular el clítoris de forma directa o indirecta per aconseguir-ho mentre es practica la penetració. Fixa't que amb el sexe oral no tens dificultats, i segurament sigui perquè l'estimulació al clítoris és major.
Podries provar d'aquesta manera a veure si la cosa millora. Recorda però que l'objectiu hauria de ser passar-nos-ho bé, perquè si focalitzem tota l'atenció en arribar a l'orgasme, potser aconseguim tot just el contrari: allunyar-lo.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas