Consell
Hola! Necesito un consell. Aquest any ens han canviat de classes i m’han separat de mes meves millors amics/gues i bé de la persona que m’agrada. M’han pisat a una classe que no ji estic gens còmoda amb persones que falten el respectre cada cunc minuts. I es que a cada classe te les pots trobar, però a la meva classe es la majoria. Aleshores tinc la sensació de que les meves amigues s’oblidsràn de mi, i no paro de oensar auxò durant tot el dia, i m’angoixa molt ja que a classe penso en el desastre que m’envolta i a fora de classe penso en que entre les meves amigues ja no hi ha una “jo”...
Laura Centellas

Hola!
Es normal que et sentis així. El grup d’amigues és un suport molt important durant l’adolescència.
El que pots fer es parlar amb les teves amigues, i explicar-los com et sents, el que et preocupa, el que t’angoixa. Explicar-los que aquest canvi de classe et fa sentir insegura vers la vostra relació... Si son bones amigues t’entendran i entre totes podreu buscar la manera de que tu no et sentis d’aquesta manera, i si elles no li donen més importància, ja t’estaran donant una pista del que pensen de la vostra amistat, no creus?
Tot i així, pots mantenir el teu grup d’amigues (tot i que estiguin a un altre classe) i pots intentar buscar una persona còmplice a la classe, potser trobes a algú que esta en la mateixa situació que tu i us enteneu. D’aquesta manera no et sentiràs tan “sola” durant les hores de classe. Dona oportunitats a persones noves, a vegades rebem grans sorpreses!
Una abraçada.
La Laura Centellas