Sexe oral
Hola! La meva novia no aconsegueix sentir estimulació al clitoris. Ella diu que es perque es vaginal i no clitoriana. Quan faig sexe oral li faig com li havia fet a altres noies, estimulant el clitoris, pero no aconsegueixo res...Si que sent algo més quan faig per dins. Es normal? Si no, qué puc fer?
Laura Centellas

Hola,
Diferenciar entre persones vaginals i clitoridianes, és un mite. Hi pot haver preferències. Cada persona pot tenir unes preferències o unes altres a nivell d'estimulació sexual. El més important és que us comuniqueu per poder-vos explicar què us agrada i com us agrada l'estimulació. No a tothom li agrada el mateix.
Una manera de descobrir que ens agrada és a través de l'autoexploració i la masturbació. D'aquesta manera coneixem millor la resposta del nostre cos i la nostra sexualitat.
La funció del clítoris és proporcionar-nos plaer, però hi ha persones que prefereixen una estimulació directa, altres més indirecte, fent diferents moviments, etc. Generalment l'estimulació d'aquesta zona i els seus voltants sol ser molt plaent i excitant. No oblidem que el cervell és el nostre gran òrgan sexual i per tant també té molt a dir! Només tocant o estimulant el clítoris no aconseguirem res, si no la persona no està focalitzada en les sensacions, en pensaments eròtics que potencien l'excitació, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas