Primera vegada
Holaa, primer de tot felicitar-vos per l'ajuda que esteu donant a tothom.
La meva consulta es que porto bastant de temps parlant amb un noi i els dos volem fer-ho tot i que sigui la meva primera vegada. em podrieu donar alguns consells? ja que no tinc experiència, i no sé realment com començar i què fer.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per les teves paraules. Ens sap greu dir-te que no hi ha un manual d'instruccions. El més important és que estiguis a gust, que sentir confiança en tu i en l'altre persona, que respecteu si algun de dos canvia d'opinió en algun moment, que parleu, que comuniqueu el que us agradaria, el que no, el que us imagineu, etc... que us pugueu ensenyar com us estimuleu l'un a l'altre, guiant la mà de l'altre per exemple, però serà l'única manera que l'altre persona sàpiga què t'agrada i que tu ho sàpigues de l'altre.
I si en algun voleu tenir relacions sexuals amb penetració, utilitzeu el preservatiu.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas