ralladisima x un noi F
Hola no crec que em contesteu però bé jo ho deixo anar, el que passa es que hi ha un noi de classe en el que no deixava de pensar en ell, no vull ser detallista per si ell tmb ho veu i sàpigui que soc jo però el tema es que no magrada res de res perquè no es el meu prototip de noi però es això el que passa q estic confusa i súper rallada, pq el vaig obrir i li vaig dir això i em va dir que ja parlaríem quan tornessim a classe ja que cap dels dos volia quedar o almenys jo i quan vam tornar al insti els dos no vam dir ni mu, sincerament jo si vaig notar que ell tenia interès en mi ell però ja mha deixat clarisim però vamos que vol ser amic meu pero llavors amb les miradetes... amb els gestos perque soc una persona molt observadora i he tingut moltes experiències amb amors i desamors i se mes o menys quan a algu li agrado i quan no però el problema ara soc jo pq no se si magrada o no pq no deixo de pensar en ell ni un moment i em bloquejo quan vull parlar-li cosa q no em passava abans, recalco que no estic enamorada dell ni molt menys sikee en veritat no se q sento x ell q hauria d fer gracies!!
Laura Centellas

Hola!
El primer que has de fer es saber què sents tu, i això no es sap d’un dia per l’altre. Necessites temps per veure com evoluciona aquesta “relació”, com et vas sentint tu... A vegades ens pensem que tenim un "prototip" de persona que ens agrada i ens podem acabar sorprenent!
Et pot agradar aquest noi estat enamorada d’ell. Són dos sentiments diferents. Quan algú t’agrada vol dir que t’atrau, que et crea curiositat, interès... Et pot atraure a nivell físic o a nivell intel·lectual. En canvi, quan estàs enamorada d’algú és perquè has passat un temps amb aquesta persona, tens ganes de conèixer-la, de saber com pensa, quins son els seus somnis... És un sentiment més profund que necessita confiança mútua i temps junts.
Quan sàpigues que sents tu, la millor manera per saber què sent l’altre persona es preguntar-li, a vegades els gestos es poden mal interpretar, i en el cas que la seva resposta no sigui la que tu esperaves, li pots comentar que has vist aquest tipus d’actituds/gestos que t’han confós.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada
La Laura Centellas