Relació o no?
Hola!! Tinc un gran dubte. Ja desde fa temps magrada un amic meu i ell esta enamorat de mi i vol que sortim junts. El cas es k jo no estic enamorada dell pero no se si demanarli pero sortir i no vull ferli mal o algo aixi. Siusplau agrairia molt si el puguesiu ajudar, gracies!!!!
Laura Centellas

Hola!
La veritat és que a vegades no resulta fàcil distingir entre amor i amistat... És una línia molt fina! El millor que pots fer és no precipitar-te i valorar les coses amb calma i paciència. L'única cosa que necessites és temps, ja que és quan aclarim més el que sentim.
Sigues honesta amb tu mateixa i amb ell, explica-li el que sents. I sigues respectuosa acceptant la seva reacció (per exemple si ell s’enfada o decideix no parlar-te) Tu tens tot el dret a decidir amb qui vols tenir una relació o no i ell te tot el dret a reaccionar com cregui que li serà menys dolorós.
Una abraçada!
La Laura Centellas