no sento plaer
Bon dia, i boon any❤️ Volia comentar que porto més d'1 any i mig sense ser verge i ho he fet 5 vegades pero amb nois diferents i he repetit nomes amb 2 (només 2 vegades amb els que he repetit). No he sentit plaer amb cap estimulació que ells han intentat fer-me. Es cert, que una de les poques vegades que ho he disfrutat anava molt fumada pero poquisimmes vegades m ha passat. Ni jo mateixa puc i he vist tutorials i eso... a més després de fer l'acte sexual em fa mal la zona de la vagina com si se m'irrités. Jo ja no ser que fer. Gràcies per llegir-me!
Laura Centellas

Hola,
Pel tema del dolor et recomanem que consultis amb la llevadora de la tarda jove del teu centre d'atenció primària, ja que no sabem si potser estàs irritada i necessites algun hidratant, crema,...
Pel que fa al plaer, sovint estem més pendents de si sentim plaer que no pas de sentir el que sigui que sentim i passar-nos-ho bé.
El primer pas és que intentis conèixer-te, descobrir com funciona el teu cos, acarona't sense judici, detecta les zones que et resulten més agradables, les que et resulten neutres i les que et resulten desagradables. Fes-te un mapa erogen, mira't la vulva amb un mirall, detecta totes les zones, i després pots agafar el vídeo que t'adjuntem a continuació i juga, gaudeix i passa-ho bé!
BOJWa8takY">
BOJWa8takY
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas