Amor
Hola, sóc una noia de 15 anys, i sento coses per una professora. No paro de pensar amb ella, i sempre que hi penso amb ella doncs em surt un somriure. Crec que estic "enamorada" d'ella, m'encanta el seu somriure, els seus ulls, la seva veu, el seu cos... simplement m'agrada tot lo seu. És el meu "amor platònic" m'agradaria abraçar-la i fer-li algún petò, i m'agradaria dir-li que sento coses per ella, però em fa vergonya, pensarà que estic malament... M'encanta, l'estimo...
Elena Crespi

Hola!
Això que et passa és molt habitual, els nostres professors i professores poden tenir un encant especial, oi? Són més grans, el podem trobar atractius/ves, intel·ligents, etc.
El problema és que solen ser majors d'edat i això fa que es crei certa distància. També dir-te que les relacions entre professorat i alumnes no estan consentides, per tant, has d'anar amb molt de compte.
És molt normal tenir-los com a "amor platònic", el que és més difícil és que passi a ser un "amor real".
Potser et recomanaria que aprofitessis aquestes coses que sent sper ella per a sentir-te millor però que estiguis a l'espera de quan puguis sentir quelcom similar per algú del teu entorn i del teu grup d'edat.
No sé res de la vida personal de la teva professora però si li comentes, potser la poses en un compromís, ja que els professors solen tenir molt ben separats els rols de professor-alumne.
Hi ha amors que dins de la nostra imaginació són fantàstics... però no sé què passaria si es fes real...
Ves amb molt de compte.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com