pensaments
hola, sempre em venen com pensaments i sentiments que em fan aillar-me de tothom i aquests acaben perjudicats perque s'enfaden quan ho faig, pero no puc controlar-ho. la comunicacio no es l'ho meu, em costa molt expressar-me i aixo es un problema molt greu per la relacio que tinc pero es que no puc. Saps ho veig tot negre, com si apesar de tenir amics, familia i novio senti que fecin el que fecin per mi mai seria suficient per veure que de veritat a algu l'importo i algu m'estima. Sincerament ho crec, crec que ningu m'estima, nose com puc controlar els pensaments dolents, cada dia estan aqui, em repeteixen defectes meus o cosas dolentas de fa 5 anys i no puc evitar no pensar-les. Sobretot tinc un gran problema amb gelos, soc gelosa perque penso que soc una merda i que ningu m'estima,sento que tothom es millor que jo, que tothom m'enganya, em tiro nits ploran comparant-me amb alguna amiga del meu novio que ni ha mencionat ell pero es que crec que jo no li puc agradar a ningu, tinc mentalitzat que ell mereix a algu millor i que jo me'n haig de anar.
Laura Centellas

Hola bonica,
Ens sap molt greu llegir la teva consulta, perquè realment hi ha molt patiment a darrera.
Segurament la teva autoestima fa que no et sentis mereixedora de tot l'amor que tens al voltant. Quan ens sentim així és complicat que les altres persones ens puguin "omplir", ja que aquest buit és més profund i ve de nosaltres mateixos.
Des d'aquí et recomanem que parlis amb la teva família i intentis començar un procés terapèutic amb alguna psicòloga o psicòleg que et pugui ajudar. L'ajuda professional et pot anar molt bé per diferenciar aquests pensaments "desagradables" dels fets reals. Per poder aprendre a valorar-te sense la comparació constant i per poder viure d'una manera més agradable.
Una abraçada!
La Laura Centellas