Es normal?
Porto gairebé un any que els dies que no tinc la regla tinc flux. Però tinc molt i tots els dies. És una desesperació perquè a més fa una olor desagradable. Li vaig dir a la meva mare i va dir que es normal però jo no ho crec perquè no hauria de fer mala olor.
Laura Centellas

Hola,
És important saber si tu has notat algun canvi en l'olor que dius, ja que a vegades diem que fa mala olor quan el que olora en realitat és l'olor natural.
És important tenir una bona higiene de la vulva i a vegades trobem casos de dones amb poca o nul·la higiene i d'altres amb massa higiene (sabó específic, toallitas,...) en general, tot perfumat. I això el que acostuma a fer és que el cos, la vulva en aquest cas, es defensa i ha de segregar més per a "netejar" realiment de químics tota la zona.
Intenta fer un mes on quan et dutxis, et netegis amb aigua la zona dels genitals però on no hi apliquis sabó. a veure si notes diferència.
De totes formes, t'animem a consultar amb la ginecòloga per a descartar qualsevol patologia.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas