Penso que perdo el temps
Hola Bona Tarda.
Porto gairebé desde septembre rara. Però aquest últim mes ho estic passant molt malament.
La meva vida abans de la cuarentena de març era perfecta. Amics amb els cuals sortia cada dia. Què va passar? Encara no ho sé
Miro a la gent constantment per les xarxes socials contenta amb un munt d’amics i coses a fer, després em miro a mi tancada a la habitació perquè no se amb qui sortir. Em destrossa pensar que estic perdent el temps.
Que m’ha passat? No em reconec. Abans era feliç i no ho valoraba. Estic molt sola , i quan surto no faig res productiu i això em mata. Tinc amigues si, però esque m’aburreixen.Podria sortir amb les altres que surten amb els nens que abans eren els meus amics pero nose com fer-ho perquè es van enfadar amb mi . Ara està mig solucionat però seria extrany de cop anar amb ells, nose com entrar.
Potser em dius que provi de fer altres amics però esque el meu poble és petit i els grups ja estan fets.
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques, hauràs de fer un apropament progressiu a aquesta colla de nens i nenes. Si ara sembla que esteu mig arreglats, potser és moment de començar a quedar-hi algun dia. No cal que siguin tots els dies, però sí algunes estones i veure si t'hi sents a gust.
Les relacions necessiten un temps per formar-se i per definir-se. És a dir, hi ha persones amb qui tindràs molt bona relació per riure, altres amb qui podràs tenir converses interesssants, altres amb qui t'obriràs molt i els explicaràs les teves intimitats, altres amb qui et divertiràs... Ves veient amb quines persones de totes les que tens al teu entorn pots fer cada cosa. D'aquesta manera evitaràs frustrar-te i esperar-ho tot d'una sola persona ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas