No sé que sent
Des de l’estiu que estic parlant amb un noi i de tant en tant quedem i ens liem i tal (fa dos anys ja vam estar mig liats però vam perdre el contacte). El que passa és que estic una mica confussa perquè estic molt a gust amb ell i tot però no sé si m’agrada, no m’agrada, només m’atrau...
Ell es un tio majo i amable però bastant sosillo. I bueno, tothom em diu que és el típic que mai ha estat en una relació i que prefereix anar de lio en lio per dir-ho així.. pero últimament no sé que li passa que té un comportament estrany.. sembla q no sigui ell. Fa mig mes o aixi li vaig dir que comensava a “sentir algo” i ell em va dir que estava molt agust amb mi i tal i que volia continuar quedant amb mi però que la paraula de sentir algo per ell era molt gran.. ho vaig entendre perfectament però el que em va dir no és coherent amb el comportament que està tenint ultimament.. M’obra sempre amb alguna excusa quan veu que jo estic un dia o aixi sense contestar-lo, casi sempre és ell qui em diu de quedar, em va proposar un dia d’anar a la ciutat on ell està estudiant i passar el dia junts, per fi d’any a la nit em va venir a veure expressament 5 minuts on ho estava celebrant jo només per desitjar-me l’any nou (era un lloc bastant apartat d’on viu ell i a mes a més ja era fosc i feia fred).. no sé, coses que mai hagués imaginat que faria.
Les meves amistats diuen que segurament li agrado perquè tot això ell no ho faria per una tia si només vulgués liar-se amb ella.. el que passa esque no se si ho fa per no perdre el contacte i d’aquesta manera poder continuar quedant perquè li ve de gust liar-se o si realment la cosa està anant més enllà i està comensant a sentir algo..
jo fa mig any que vaig sortir d’una relació d’un any i encara no em vec preparada per cap altra relació ni res d’això, però si que estic confossa perquè no sé el que jo sento exactament i menys sé quin interès té ell... el que tinc clar de moment es que no vull perdre el contacte amb ell ni res. Que en penseu de tota aquesta situació i del seu comportament?
Estic feta un lioo
Laura Centellas

Hola!
És complicat saber què sent una persona, ja que potser ni la mateixa persona ho té del tot clar!
Pel que expliques, sembla que tots dos esteu molt a gust l'un amb l'altre i que no voleu tornar a perdre el contacte... així doncs, quin és el problema?
Abans d'intentar endevinar què sent ell per tu, potser és important que intentis esbrinar què sents tu per ell. Escolta't i pren-te el teu temps per aclarir els teus sentiments i una vegada ho tinguis clar, llavors podràs decidir si ho parles amb ell o no. Com ho veus?
A vegades volem una resposta clara i directa i en temes d'amor potser necessitem un temps per anar veient com evolucionen els nostres sentiments ;)
Una abraçada!!
PD: A gaudir molt del que teniu
La Laura Centellas