excursió
Hola, tinc un dubte bastant important tinc moltissima vergonya aquesta setmana anire a fer una excursio amb un noi major d'edat que jo ens portem vuit anys, anirem els dos sols ens coneixem gracies els meus pares i tal. El problema es que tinc moltissima vergonya amb ell, es un noi superenrollat i tal pero no se em fa molta vergonya parlar-hi ademes no se quins temes treure, si estem amb companyia es diferent per exemple si hi ha la meva mare el davant no ho sé. Pero estar els dos sols llavors no se que fer tinc moltissima més vergonya llavors no se com superar-la, l'he anat perdent una mica pero encara em falta, llavors algun tema o algu per poder parlar i que es senti a gust amb mi?
Laura Centellas

Hola!
Tenir vergonya davant una persona amb qui no has estat mai a soles pot ser una reacció natural! Segurament al principi et sentiràs més incòmode i a mesura que passin les hores et sentiràs més còmode i la conversa fluirà millor, ja veuràs!
Pel que fa als temes de conversa, pots demanar-li que et recomani alguna sèrie, que t'expliqui alguna cosa de quan ell tenia la teva edat, li pots demanar consell sobre algun aspecte que et preocupi actualment, parlar sobre la seva feina o estudis...
Segurament ell també treurà temes de conversa, així que intenta no atabalar-te i tenir un parell de preguntes preparades per fer-li en cas que el silenci t'incomodi (tot i així, recorda que el silenci també pot ser agradable entre dues persones).
Una abraçada
La Laura Centellas