gent
Hola, m'agradaria que desapareixessin persones aquest any de la meva vida que no m'han aportat res, el problema es que son molt importants o que els vec cada dia i els trobo a faltar, i com que no m'aporten res vull que no hi siguin, que creieu que he de fer... Merci
Laura Centellas

Hola!
Tens tot el dret a decidir quines persones vols a la teva vida i quines no. L'important és que sàpigues el motiu pel qual no les vols a la teva vida.
Tanmateix, també és veritat que a vegades no cal ser radical (tu sí, tu no), sinó simplement col·locar-les en un altre lloc. És a dir, categoritzar totes les persones que coneixes com a "coneguts" i després marcar en quin calaix les inclous: "company/a de classe", "de la colla", "amistat", "per sortir de festa", "per riure", "per tenir converses interessants", "per tenir-hi confessions"...
No tothom és bo en tots els aspectes, i si tenim clar què podem esperar de cada persona.... ens evitem un munt de frustracions! Fes la prova dels calaixos!
Una abraçada!
La Laura Centellas