Masturbacio
Hola, tinc un petit dubte i es que avui estava fent-me dits a la dutxa i doncs no he estat ni 1 minut i ja m'he corregut, m'he fixat de que color era i era com aigua blanca amb una mica de color groc pero era blanc, voldria saber si això es pipi o squirt, cuan em pasa aixo no surt molt disparat també em puc corre molts cops i no se si es squirt o pipi i em corro molt ràpid i nose si es normal
Laura Centellas

Hola,
L'ejaculació femenina s'expulsa per l'uretra, i per a arribar-hi cal estar molt connectada, conèixer molt bé el propi cos i estimular d'una determinada manera a la zona G. Si el líquid s'expulsa per la vagina, aleshores es lubricació vaginal, fluxe i pot aparèixer de forma espontania, ja que és una forma del nostre cos per protegir la vagina, o relacionada amb una estimualció sexual.
No sabem per on detecte que surt aquest líquid, però sigui com sigui, si ho gaudeixes, segueix explorant!
De totes formes, si dubtes que sigui quelcom que cal avaluar i tractar, aleshores, consulta amb la ginecòloga o la llevadora de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com