Problemes
Hola, no se pq quan tinc problemes hi penso molt en ells. Es com q no men oblido i estic pensant tot el dia en què podra passar cosa q me impedeix viure. I me agradaria q no em passes. Hi ha alguna manera de oblidarme'n o no del tot sino, no pensar-hi tan i deixar-ho passar
gracies per tot
Laura Centellas

Hola!
Doncs et donem un truc: "l'hora de la preocupació".
Ens expliques que no pots evitar pensar-hi. I a més, sabem que el cervell funciona a través d'estímuls, de manera que si ens proposem "no pensar" en alguna cosa, ja hi estem pensant (és un estímul) i, per tant, ens apareix a la ment.
Així doncs, t'animem a que et planifiquis la teva hora de la preocupació diària. Això vol dir que cada dia dediques una hora (o 45 minuts si vols) a preocupar-te. Durant la resta del dia, quan apareguin aquests pensaments, et dius que hi pensaràs a la seva hora.
LLavors és important que durant la teva hora de les preocupacions hi pensis realment. Si vols, escriu-ho en una llibreta o algun diari. Si notes que la teva ment marxa de la preocupació, torna-hi. És important que et concentris al màxim en aquest problema.
Veuràs que d'aquesta manera et sentiràs amb la ment més lliure durant la resta del dia ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas