Sóc una noia suïcida?
Hola, moltes vegades m'he intentat suïcidar, no m'agrada la meva vida, ni m'agrado jo. Sempre he intentat pensar en positiu, però sóc molt negativa; he fet moltes coses per veure'm bé amb el meu cos i ser feliç, però res.
Des que vaig començar l'institut, les meves notes estan baixant una mica, quan a primària treia 10 o 8, i ara m'afecta molt, tinc una por rara a suspendre i algunes noies de la meva classe es riuen de mi, els ''Popus'' i aquests. Un dia vaig pensar molt en el tema del suïcidi i un dia, quan no estaven els meus pares em vaig tallar i ara gairebé cada dia em tallo una mica; sempre parlo amb la meva millor amiga i m'ajuda, però ja no somric i em vull morir, perquè crec que ningú em va a trobarà a faltar. No m'agrada gens la meva vida, ajuda? :( Gracies^^
Pd; Crec que tinc ment suïcida... Es veritat? No li he dit res d'això als meus pares..
InterPersonal

Hola!! treu-te del cap això que tens una ment suicida!! No existeix aquest terme, segurament el que et passa és que estàs desesperada perquè et fa l'efecte que res et va bé. Mira, el que has de fer és enfocar els problemes d'un en un enlloc de tots a la vegada, ja que tothom es desesperaria si intentés solucionar tots els seus problemes de cop!! Deixa de tallar-te perquè la única cosa que aconsegueixes fent-ho és sentir-te pitjor, per tant, comença per aquí. Quan et vinguin ganes de tallar-te posa't una caçò que t'agradi i si vols plora (plorar sempre va bé, perquè treu la tristesa fora de nosaltres i per tant no se'ns queda a dins fent-nos més mal encara) Si veus que estàs més deprimida del compte, busca ajuda, els teus pares estaran encantats d'ajudar-te i si has d'anar a un psicòleg, doncs endavant, fes-ho!! Que les notes siguin més baixes ara que vas a l'intitut és nomal, també, ja que a primaria els continguts són molt més fàcils i a mesura que avances de curs la cosa es va complicant.
No t'agobiis tant i intenta fer coses que t'ajudin a animar-te. l'esport és un bon antidepressiu, prova de fer-ne més sovint i no pensis sempre en el que no fas bé o no et va bé, prova de pensar una mica més en positiu i ja veuràs que t'aniràs sentint millor.
T'envio molta energia positiva i una forta abraçada!!
Ànims!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat