persona important 2
Hola, a la consulta que vaig fer "Persona important"m'ha contestat i m'ha dit gracies i ja esta normalment, em diu altres coses mes maques i em va dir que em donava una oportunitat i que seguia tot igual que abans, el que tinc clar es que no li dire res per any nou perque sempre obro jo i espero que ell em digui algu. D'altre banda m'agradaria obrir-lo pero tambe vull que ho faci ell perque la major part de vegades ho faig jo, pero tambe el vull obrir jo pero tinc por de liar-la i comencarli a enviar missatges sense parar i tornariem a tenir un conflicte, es l'unic amic que tinc pero no se que fer. D'altre banda m'agradaria que em diguessiu temes per parlar amb una persona de confiança i coneixe-la millor, la amistat es a distancia. Merci
Laura Centellas

Hola!
Intenta esperar per veure si aquesta "persona important" mostra més interès per tu. Per molt que per tu sigui una persona important i especial, cal veure si aquest afecte és mutu o no. A vegades dediquem molta energia a unes persones que no ens dediquen la mateixa atenció i això ens pot desgastar molt...
Una relació (d'amistat, de parella...) ha de ser recíproca. Si no ho és.... sovint acaba fent mal.
Per altra banda, si tens ganes de conèixer millor persones del teu entorn, pots proposar-los jugar a algun joc de preguntes, per exemple. (a Internet hi ha algunes pàgines on fan preguntes per conèixer millor les teves amistats). Així parlareu de temes diversos i potser trobeu alguns temes que teniu en comú ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas