Distanciament
Hola!
Últimament noto com si la meva millor amiga i jo ens estéssim distanciant. Jo me l’estimo molt, i suposo que ella també a mi, però estic notant que està canviant la seva manera de pensar. Hi ha hagut un canvi d’actitud dins seu i ara és més “passota”, coses que ens agradaven i teníem en comú ja no li agraden, etc. A més, no només està canviant ella, també ens estem distanciant i tinc la sensació de que ja no passa tant de temps amb mi, i en passa més amb altres amigues. L’any passat estàvem perfectament, però ara... he notat un canvi en la nostra relació. Em sento bastant sola...
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Entenem la teva preocupació, però no pots fer res per "retenir" aquesta persona al teu costat. Ella és lliure de decidir amb qui vol passar la seva estona, encara que faci mal.
Si vols i ho necessites, parla amb ella sobre la teva preocupació. Potser heu tingut algun malentès i tu no n'ets conscient... o bé esteu canviant i els vostres camins s'estan separant.
En les relacions humanes és habitual que hi hagi un canvi a mesura que les persones que en formen part canvien, així que si ella està canviant, és natural que la vostra relació també. Intenta parlar-ho amb ella i valora si ella també se sent així. Llavors podreu decidir si torneu a intensificar la vostra amistat o bé la redefiniu.
Per altra banda, intenta parlar amb altres persones i relacionar-t'hi. Veuràs que encaixes amb més persones de les que creus!
Una abraçada!
La Laura Centellas