Precoç?
Bona nit, el tema és que la meva parella i jo ho hem fet uns quants cops però no molts tampoc (diguem uns 5 en total) i casi tota per no dir tots em corria pel que jo considero bastant ràpid (anem a dir potser un minut més o menys). Em preguntava si és possible que sigui precoç o que el fet de fer-ho amb algú qui m'excita molt, els nervis, ser una nova sensació i sentir-se tant bé em faci corre'm més rapid.
Tambe es cert que primer començem poc a poc i anem accelerant i es allà quan ja estic per arribar a l'orgasme. No se a que es deu o si no es deu a res i es ser precoç.
Moltes gràcies per adelantat, bones festes i feliç 2021!
Laura Centellas

Hola,
Si tinguessis ejaculació precoç et passaria sempre, i pel que ens expliques només t'ha passat en alguna ocasió. Sempre que l'estimulació sigui força accelerada farà que la resposta sigui ràpida.
Potser podries intentar gaudir de la masturbació, el nivell de dificultat més senzill. Fes-ho estimulant la teva imaginació amb fantasies eròtiques, provant a ritme i velocitat més lents. També estaria bé que aprenguis a detectar el punt de no retorn (PNR), el PNR és aquell punt en que si el passes ejacules encara que deixis d'estimular i si pares just abans no ejacules. Si el detectes, podràs controlar quan parar, quan estiguis en parella.
Les primeres vegades que tenim relacions sexuals amb penetració és normal que estiguem nerviosos i nervioses, intenta parlar amb ella, la comunicació i la confiança ajuda a que ens puguem relaxar en aquell moment i gaudir-lo una mica més. També estaria bé que reduïssis pressió a l'hora de tenir relacions sexuals amb penetració, ja que, possiblement per molt que aguantis, ella no arribarà a l'orgasme amb la penetració, demana-li que t'ensenyi com es masturba o que et guiï per anar coneixent el seu cos.
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas