ex
Quan ho vam deixar amb la meva ex, ella tot d’una va tenir una parella nova. La qüestió, es que em xerra cada dia, i a cops em demana per quedar... i no sé com ho he d’interpretar. El màxim temps, que ha durat sense xerrar-me no arriba ni a una setmana. He intentat parlar amb ella sobre el tema, però només l’evita i un dia hem va dir que ja havia olvidat l’amor que sentia cap a jo. Però, el fet de que hem demani per quedar i aixi com em mira em fa dubtar. També, cal dir que sol fer les mateixes coses que feia amb mi, amb la seva actual parella, ja que aquesta no sap res de que encara mantenim el contacte. Creu que realment una persona es pot desenamorar d’una altre i tenir nova parella amb tan pc temps? (Tenguent en compte, de que es tractava d’una rela de 2 anys), o vol dir que encara esta pillada i realment no em supera?Em retxa massa aquest tema...
Gràcies pel que feis
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no podem saber si la teva exparella ha superat o no la vostra ruptura. El que està clar és que aquesta situació és molt confosa per tu i no et deixa prendre una decisió.
Escolta't i analitza si aquest contacte t'ajuda o no. Després d'una ruptura necessitem una mica d'espai per poder aprendre a viure sense aquella persona i sense aquell vincle. Pel que expliques sembla que no us heu pres aquest temps i que no us acabeu de desenganxar del tot...
Així doncs, valora bé si vols continuar amb aquest tipus de contacte, si sents que t'ajuda o bé et porta més mals de cap i pren una decisió. A vegades cal una decisió dràstica per poder avançar (encara que faci mal).
Envolta't de les teves amistats i deixa que t'ajudin a centrar-te en tu i no en la teva exparella.
Una abraçada!
La Laura Centellas