Estic sola?
Hola, últimament no sé que em passa, noto que estic sempre sola encara que estigui envoltada de gent, no sé, és com que noto que quan estic trista ningu es preocupa per mi o que si m'envaig, ningú ho nota...
Pot ser que no sigui així pero noto que no tinc algú especial amb qui compartir emocions i pensaments, tinc amigues però no una amb qui ens portem millor(es a dir, no tinc millor amiga), per això em dol veure fotos d'amigues meves quedant amb altra gent, perquè noto que involuntàriament es distancien de mi.
Els hi he intentat dir, però semblen feliçes i no vull molestar-les, per això acostumo a acomular els meus problemes, perquè no demano ajuda per no molestar...
Gracies per escoltar-me
Laura Centellas

Hola!
Si no els hi dius quan estàs malament, i a més intentes dissimular ... com creus que ho poden saber? Les relacions d'amistat (i de parella) no es mantenen per "telepatia", sinó que es mantenen per la confiança mútua a l'hora de demanar ajuda.
Com creus que es poden sentir elles si veuen que estàs malament i tu no els hi dius? Potser també interpreten que no són prou importants per tu...
Busca algú amb qui hi tinguis confiança i explica-li com et sents. Intenta demanar què necessites d'ella (que et truqui una mica més? Que també quedi amb tu? que t'avisi dels plans que fa?...) així serà més fàcil poder-te ajudar.
Els altres no poden endevinar què ens passa ni què necessitem, els ho hem de dir. D'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas