Parella o relació
Tinc 16 anys i encara no he fet mai res amb ningú, no es una cosa que em preocupi, però en tinc ganes i no ser com fer que passi. No hi ha ningú que m'agradi prò no puc deixar de pensar en com seria tenir una relació, etc. No es que em senti sola, però últimament una molt amiga meva esta en un tema així i tal amb un noi i estic feliç per ella (no tinc enveja ni re) però no deixo de pensar que joder, jo també vull.
Se que el moment arribarà i que no m'he de preocupar, però com que ara mateix no em ve de gust explicar això les meves amigues ho dic per aquí. Per cert, no tinc insta i crec que això dificulta molt les coses, en el tema conèixer gent i relacionar-me, he estat pensant en obrir-me una conta però em fa cosa perquè veig aquesta xarxa social una mica falsa.
Laura Centellas

Hola!
És natural que tinguis fantasies amb una possible relació de parella i que sentis que tens ganes de viure l'enamorament. Això vol dir que possiblement estàs preparada per tenir més intimitat amb una persona.
Ara la qüestió és escollir amb qui ;)
Les xarxes socials poden ajudar a tenir més relació amb altres persones o a iniciar algunes converses, però també et direm que és important que busquis algú amb qui puguis tenir coses en comú. Per tant, si per tu Instagram és una xarxa una mica falsa, de veritat vols conèixer una persona que està en aquesta xarxa?
La manera de conèixer gent sovint és a través d'amistats en comú o quan compartim el mateix interès. Apunta't a alguna extraescolar o busca algun espai que realment et motivi. Potser així podràs conèixer gent interessant.
Ah! i el més important, centra't en ampliar el teu cercle de coneguts. No tinguis com a objectiu "trobar parella", sinó tenir curiositat per conèixer gent. Veuràs que com més gent coneguis, més fàcil et serà veure amb qui tens connexió i amb qui no ;)
Una abraçada
La Laura Centellas