Deixar passar el temps o deixar-ho estar?
Fa ja cosa de 1 any i poc que no em parlo amb una persona que va ser molt important per mi I ho segueix sent. M'entero de coses per altres persones però poca cosa. Les coses no van acabar gaire bé, ens vaiem molt puntualment pel carrer i no podem ni aguantar-nos la mirada ni un minut. Les dos vem fer coses malament i no parlar-ne tampoco és la solució. Tenim una amistat en comú que ens transmet missatges de l'altre persona i així també es fa dur. Què puc fer? No hi ha cosa que desitgi més que arreglar les coses pero som massa orgullosos.
Laura Centellas

Hola!
Recuperar aquesta amistat és cosa de dos. Si tu tens ganes de parlar i arreglar els mals entesos, de demanar perdó i poder reparar el mal que us heu fet, fes-li saber. Llavors hauràs d'acceptar la seva reacció (si també ho vol arreglar o bé prefereix no recuperar l'amistat).
En cas que ho vulgueu arreglar, és important que intenteu parlar des del respecte i del perdó. Assumint la vostra part de responsabilitat en el conflicte i anant poc a poc en la recuperació de l'amistat, recordant mica en mica els motius de la vostra amistat.
Fes-li saber que t'agradaria suavitzar la situació i a veure com reacciona...
Una abraçada!
La Laura Centellas