Es normal o soc una hipocrita?
Hola, tinc 17 anys i des de fa 4 mesos que porto parlant amb un noi de 20, ell es de Ciudad Real i pel covid no ens hem pogut veure encara.
Ens quedem fent trucada nits senceres fins que es fa de dia o ens quedem adormits, li vaig enviar una polsera meva de quan era petita per correus i la porta sempre posada...
Em tracta com una reina i des del primer dia m'ha fet sentir com si jo fos la millor persona amb la qui es pot estar.
Sé que li agrado de veritat ( a part de perquè m'ho ha dit molts cops) perquè es nota.
Em fa sentir molt valorada i estimada.
El problema es que me n'he adonat que a mi m'agrada que altres nois em tirin la canya , inclús tontejar amb ells de tant en tant.
Tot i això, per mi lo que tinc amb ell es molt més que un tonteig, m'agrada de veritat. Que per molt que pugui "tontejar" amb altres mai arribaré a tenir lo que tinc amb ell amb cap altre noi.
No se, i em sento una mica culpable despres d'haver tontejat amb altres, o de pensar que "amb aquest em liaria".
Es que es extrany, no se si es molt.normal.
Despres penso, si fos ell qui parlés així amb altres em molestaria? I penso que no, mentre no passés d'allí... Perquè així es com son els meus tonteigs, no passen de paraules i no m'agraden de la manera q m'agrada ell.
Però com tampoc ha passat i només m'ho estic imaginant, no ho se. Potser si passés no em seria tant igual com crec ara...
"I si es liés amb una altra?", em pregunto també. Doncs com en el cas anterior, no ho sé.
Vaig buscar per internet el que em passava i la gent tenia respostes com "eso tiene un nombre:ser una zorra" , o "no te merece". I no se que pensar ja...
Perque se suposa que quan t'agrada algu de veritat no tens ulls per ningu mes no?
Em sento culpable i hipócrita.
esta malament el que faig? que puc fer?
gracies!
Laura Centellas

Hola,
Es pot sentir atracció per altres persones tot i estar enamorada o en parella.
No sabem quin tipus de pacte / relació tens amb aquest noi: sou parella? Heu parlat de fidelitat i infidelitat? De quins són els límits? Potser podeu parlar-ne i establir com us sentireu còmodes tots dos, si teniu una relació d'exclusivitat o no.
Penseu que la distància física entre vosaltres és un element que forma part de la vostra relació i que això fa que tingui unes peculiaritats concretes. És important, que definiu què voleu, com ho voleu i que tots dos us sentiu bé amb això.
Per tant, la nostra recomanació seria que en parléssiu, que potencieu la comunicació entre vosaltres perquè tingueu clar que esperar un de l'altre, que voleu cada un (que pot no coincidir), i com us sentiu còmodes tots dos.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas