Mal com si fos regla
Holaa, des de fa 4 dies seguits, especialment pel matí i per la nit tinc bastant mal a la panxa, en concret a la zona al voltant del melic. El mal és similar a quan em ve la regla, com 'retortijones'. No crec que sigui res digestiu (no he tingut grans comilonas, i vaig al lavavo be), però si estic passant per una època d'estres i ansietat. Crec que seria la zona dels ovaris o úter (no situo ben bé on estan, però ja dic que és per allà la zona del melic). Prenc pildores des de fa mig any just, i no crec que es degui a això perquè me les he pres cada dia la hora que toca, i només vaig tenir uns quants efectes secundaris els 2 primers mesos com mal als pits. En quant a relacions, nomès estic amb la meva parella i potser ho fem un cop al mes últimament, és impossible que sigui un embaràs perquè no ejacula ni tampoc una its (ja vaig tenir una infecció bacteriana però no era una its i ja em vaig curar fa un any, i no tenia aquest mal). A més, no he sangrat ni he notat res extrany però si em noto la panxa bastant inflada (i més per ser el matí, que normalment està bastant plana), no em tocaria tenir la regla ara ja que estic a la setmana 1 i la setmana placebo va ser la passada i tot va anar correcte, encara que quan em va baixar la regla vaig tenir una mica mes de mal que altres mesos des de que prenc la pildora (normalment ja no em fa mal la regla des de que la prenc, quan no la prenia si tenia molt mal).
Possiblement em direu d'anar al ginecòleg però podrieu saber mes o menys que podria ser això que tinc? Creieu que per la zona que dic, en comptes de ser alguna cosa a nivell ginecològic podría ser d'un altre organ? Gràciess
Laura Centellas

Hola,
Des d'aquí ens és complicat dir-te què és el que et passa exactament, i tampoc som metges, per tant no seria adequat que et féssim un diagnòstic. Entenem la teva preocupació, però el millor seria consultar-ho amb el metge.
Tant l'estrès com l'ansietat que comentes que estàs passant, poden donar problemes digestius com mals de panxa, descomposició... però també pot ser per l'alimentació que prens o altres motius. Com et dèiem el més adequat seria que el teu metge ho valorés i et derivés a l'especialista oportú per la símptomatologia que presentes.
Esperem que milloris aviat i si els símptomes no milloren, no dubtis en consultar-ho amb el metge.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas