Dubtes
Hola!
M'agrada un noi de classe des de fa uns mesos i recentment m'he enterat que ja té nòvia. Per mi ha estat un xoc bastant fort perquè pensava que ell també estava interessat mínimament en mi. Sóc una noia molt tímida i això ha fet que no hagi pogut parlar gaire amb ell. No obstant això, ens hem creuat les mirades força vegades i em donava la impressió que en ocasions em buscava amb la mirada. És per això que m'he anat fent il·lusions i ara em fa mal saber que mentrestant ell tenia nòvia. Estic confusa.
Ara se'm plantegen certs dubtes. No sé si tot han estat imaginacions meves o si realment hi havia interés per part seva. Les meves amigues m'han dit que el millor que puc fer és oblidar-lo i em fa ràbia perquè en el fons sé que tenen raó. Estic farta perquè sempre m'acaba passant el mateix: m'agrada un noi, penso que li puc agradar jo a ell (com sóc tan tímida sóc incapaç de fer res) i després resulta que té nòvia. Estic cansada ja i desanimada, em fa posar trista el fet de pensar que mai trobaré a ningú amb qui començar una relació amorosa.
Moltes gràcies. Salut!
Laura Centellas

Hola!
Llegint la teva consulta veiem un error molt comú: pensar que si no "funciona" una relació és perquè has fet alguna cosa malament.
I això no és així, la responsabilitat d'iniciar i mantenir una relació és una responsabilitat conjunta amb l'altra persona. Això vol dir que les dues persones han de posar-hi interès.
Segurament hi ha hagut un intercanvi de mirades real i és probable que ell busqués la teva mirada alguna estona. Ara bé, si t'ha fet creure que hi havia alguna possibilitat mentre ell tenia parella.... és ell el que ha actuat malament, no trobes?
Cadascú té el seu ritme i té el seu estil per lligar. Algunes persones són més directes i d'altres prefereixen coure-ho a foc lent. I tot és vàlid!!!
Pensa en si realment hi ha hagut algun moment en què et venia de gust dir-li alguna cosa i aprèn d'aquesta situació per un futur ;)
I ara recorda que necessitaràs unes setmanes per refer-te, respecta't els teus temps, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas