M’agrada un noi i jo li agrado pero..
M’agrada un noi i jo li agrado pero no se que em pasa no li dic res no se si es perque no vull o no estic segura..no o se i els i e preguntat si era millor esperar o arriscarme si no estava segura i la majoria man dit que marrisques, pero segeixo sense estarne segura i en part penso que seria millor arriscarme pero despres hi auria el tema de que nose si em vull liar(que tambe te a veure amb que no se si vull) i no se que fer necesito ajuda porto amb aquest problema fa temps, tagrairia que majudesis merci.
Laura Centellas

Hola!
Si tu no n'estàs segura... per què ho hauries de fer? Escolta el que necessita el teu cos, i en el moment en què necessitis dir-li (si ho necessites), ja apareixerà el valor per fer-ho!
A vegades demanem consell a les nostres amistats però no ens adonem que els seus consells estan basats en la seva manera de ser i potser nosaltres som diferents. Això vol dir que hi ha persones que son més directes i d'altres que necessiten més temps. De quin tipus ets tu?
Per altra banda, si saps que també li agrades a aquest noi... ell també té part de responsabilitat en proposar una trobada, no? ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas