Orientació sexual?
Hola, sóc una noia i tinc 16 anys. Sempre he dubtat sobre la meva orientació sexual pq mai he sapigut quin sexa m'atreia. Al començar al curs em vaig començar a preocupar pq totes les meves amigues saben la seva orientació sexual i quan m'ho preguntaven a mi deia que soc hetero, però no crec que ho sigui. Crec que sóc asexual, però tb penso que potser encara sóc massa "petita" i encara no m'ha vingut el desig sexual. Per aixó no ser si creure que sóc asexual o no.
Laura Centellas

Hola,
L'orientació sexual no es defineix en funció d'amb qui tinc relacions sexuals o amb qui tinc fantasies o quin tipus de porno consumeixo. L'orientació sexual es defineix en funció de qui m'enamoro, és a dir, amb qui estableixo relacions d'intimitat, compromís i passió.
A moltes noies, per exemple, els excita més el prono lèsbic que el porno hetero. I això no defineix la seva orientació sexual. Et recomanem que no vulguis posar-te etiquetes abans d'hora, poc a poc aniràs veient què sents. Potser t'aniria bé ser sincera amb les teves amigues, compartir els nostres problemes ens ajuda a portar-los millor. El nostre consell és aquest, que no vulguis definir-te si no ho tens clar!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas