feina
Hola, hi ha un problema no tinc ganes de fer res aquest any tinc ganes d'estar al llit i de mirar series. No tinc ganes de sortir al exterior cada any vaig a fer esports i amb bici pero aquest any no vull fer res. Ja fa dos setmanes que estic confinada ho estaré fins a finals d'any , vaig donar negatiu pero els meus pares diuen que ja puc sortir pero no vull arriscar-me perque hi ha moltes persones. Els meus pares només fan que dir-me que estaré tot el dia el sofà i només fan que fer-me crits. No tinc gaire bona relació. Tot el dia cridant...Merci
Laura Centellas

Hola!
La situació actual no ajuda gaire i és probable que el nostre estat d'ànim s'hagi vist afectat, amb aquesta falta de motivació i poques ganes d'activitat...
Entenem i respectem la teva decisió d'allargar una mica més el confinament per protegir-te i protegir els teus, però cal que busquis un espai per carregar les teves piles:
- Intenta fer algun tipus d'activitat física (encara que et faci mandra)
- Queda amb algú per parlar (ni que sigui virtualment)
- Posa't un petit repte per aquests dies: decorar l'habitació, fer un àlbum de fotos, crear un conte, ...
- Intenta seguir un ritme de son i d'alimentació saludables
- Tingues alguna estona d'oci en família (Algun joc de taula, per exemple)
Sovint, la desmotivació s'alimenta de la mandra i la mandra provoca desmotivació... i així creem un cercle viciós que se'ns menja. Intenta trencar-lo!
Nosaltres seguim aquí!
Una abraçada!
La Laura Centellas