porno
Ahir el meu pare em va dir que si li podia tancar l'ordinador, ell estava al menjador, no se per quina raó vaig obrir el seu historial i tot anava bé fins que hi vaig trobar porno, només vaig veure que n'havia mirat dos dies perquè llavors vaig parar.
Em vaig sentir molt culpable primer perquè havia invadit la seva privacitat i segon perquè ara no podia veure al meu pare de la mateixa manera.
no se que fer, es normal que el meu pare vegi porno? ajudaa
Laura Centellas

Hola,
Clar que sí, de fet la pornografia va dirigida a públic adult, no a persones menors d'edat. La sexualitat a l'edat adulta segueix i el consum de porno acostuma a estar a l'ordre del dia.
El tema és que hem de saber que la pornografia és ficció, no és un documental on se'ns ensenya com es fa sexe, l'únic objectiu és excitar l'espectador, punt.
Ara bé, entenem que adonar-se'n pot no ser plat de bon gust, i menys a casa no es parla de sexualitat de forma oberta (que no sabem si a casa teva això és així o no).
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas