Mala epoca
Porto uns 3 mesos molt dolents. En general la vida em va be, he tret bones molt bones notes, estic millorant en diferents ambits de la meva vida, aficions, ... amb els amics estic be, hi tinc confiança i tot va be. Tinc una relacio i aquesta es la part que no funciona. Portem 1 any junts i els 3 ultims mesos han sigut mes dolents que la resta. Fins ara estavem sempre super be, quan hi havia problemes els resoliem parlant i conversant, proposant coses per millonarlos, etc. Aquests ultims tres mesos mhe sentit molt impotent. No se perque mhe deixat de comunicar amb la meva parella, no li he explicat el meu dia a dia o si estava be o malament. No sabia res de mi. No se perque he agafat aquesta por i mania de no comunicarme si es la persona que mes confio en aquest mon. Ara, ho he vist perque ho hem parlat molts cops ja i he anat veient que no mhe comunicat i he sigut molt tancat en la relacio, el que passa esque no entenc perque mha passat aixo. Amés ho hem deixat durant un temps i som com millors amics i a mi em fa mal veurela com una millor amiga quan tinc darrere tots els records de lultim any. La idea es estar un temps com amics i veure si al passar wl temps tornem a estar be com a parella o no. Pero jo estic plorant cada dia i molt arrepentit del que mha passat, si pogyes tornar enrere canviaria moltes coses dels ultimes mesos pero com que tampoc se que mha passat no entenc ben be a on tinc el problema. Si en mi, en la relacio, en algun altre aspecte ... no ho entenx i estic molt frustrat
Laura Centellas

Hola!
A vegades les relacions agraeixen una mica d'espai per poder reflexionar sobre elles. De moment heu decidit tornar a ser amics, però si a tu no t'està bé, si tu vols tornar a tenir una relació de parella, amb ella, fes-li saber!
Pots explicar-li com et sents, que no saps què ha passat i que tens ganes de tornar-ho a intentar. És important que escoltis com s'ha sentit ella i quines propostes teniu per tal que no es torni a repetir aquest aïllament que has fet últimament.
Hauràs de respectar la seva resposta i la seva postura, potser ella també necessita un temps de reflexió...
No és fàcil mantenir una relació de parella i cal que les dues persones apostin per la relació i s'hi esforcin. Si una de les dues persones no hi dedica energia i cura.... no acaba funcionant.
Parleu-ne i mireu si teniu ganes de tornar a posar-hi energia ;)
Una abraçada
La Laura Centellas