quan discuteixo ploro...
Hola. Que puc fer per no plorar quan tinc conflictes amb algú?
A vegades poden ser lleus i tal, però m'entra tal ansietat... el coll sem fa un nus i és com que no puc evitar plorar. A vegades em passa amb gent q estimo però em pot passar amb tothom, quan tenim problemes o conflictes lleus i no ho puc evitar. Es com que en comptes de posar-me furiosa o enfadar-me, em sento trista i impotent. Conec persones que tenen una forma de ser la qual casi sempre s'encenen per alguna cosa (molts cops per motius externs) i jo sento que aquests mai canviaran i no sé que fer perquè me'ls estimo... I no vull ser una ploramiques perque realment no son tan greus aquests conflictes en general com per plorar... Algun cop que ha passat en públic és lo pitjor, sentir les mirades de tothom i potser es pensen q em maltracten o algo...
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola!
El plor és una forma que tenim d'alliberar les nostres emocions. No només està relacionat amb la tristesa, sinó que també plorem d'alegria, de por i de ràbia. Així que no passa res si se't neguen els ulls quan estàs enfadada.
El més important és que et puguis mantenir ferma en la teva postura. És a dir, que puguis transmetre els teus límits a l'altra persona i que, en cas que comencis a plorar, puguis dir: "estic plorant d'impotència, això és important per tu".
Per molt que les altres persones s'enfadin ràpidament i no vulguis conflicte, cal que transmetis les teves línies vermelles. I si la personsa s'ofèn perquè tu poses límits... serà el seu problema. Espera que es calmi la situació i, si vols, torna-li a exposar el teu punt de vista.
Les persones som molt diferents entre nosaltres i cal que ens respectem les unes a les altres. I tens tot el dret a fer-te respectar ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas