La meva mala memoria perjudica la relació
Tinc molt mala memòria des de fa anys (estudiar em costa moltíssim, recordar el que m'han dit fa poc... solc tenir memòria millor a llarg plaç) i em fot perquè la meva novia a la que no sé una cosa que em va dir fa temps (ja sigui una setmana o un any) pues s'enfada i diu que ningú l'escolta, que jo tampoc... Em fa molt de mal que es posi així perquè jo faig un esforç per memoritzar però no ho retenc tot i no ho entenc. Es cert que a vegades desconnecto del que diu perque parla molt o de temes que no domino però no ho faig volent, em distrec molt i tinc varies preocupacions personals que a vegades ho tatcha com excusa perquè ho he dit varis cops (un avi malalt, però vamos és com que no ho té en compte) i és normal que jo no ho retengui tot i ja no sé que mes fer perque ultimamnt tenim alguns conflictes perque a la que dic algo que resulta qe ja ho hauria de saber perque m'ho va dir pues fa berrinches.
Que puc fer quan s'enfada? I que puc fer per que no passi això? Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Entendre i respectar les diferències individuals és bàsic en una relació de parella. Sou dues persones diferents amb diferents qualitats. Ella deu tenir una capacitat de retentiva molt important i segurament li costa entendre que tu no la tinguis, ja que ho atribueix a falta d'interès.
Llavors es tracta que puguis parlar amb ella i intentar demostrar-li que realment t'importa i que junts podeu buscar trucs per sentir que sou importants l'un per l'altra. Que ella t'avisi quan et vol dir alguna cosa important, que tu intentis estar atent i fer-li un resum del que ha dit,...
Si sentiu que aquesta diferència us està distanciant... haureu de prendre una decisió. Una relació ens ha d'aportar benestar, no trobes?
Una abraçada!
La Laura Centellas