no se que fer
Em vaig quedar a dormir a casa de la meva parella. Era tard ja i jo estava bastant cansada. El cas és que ens estàvem liant i bé, va venir el calenton i em va demanar que baixés. Ho vaig fer i després ell a mi i tot se suposa que correcte. El problema és que tot i en el moment no molestar-me després em vaig sentir molt malament, engoixada, bruta... com si hagués estat obligada a fer una cosa que no volia fer (forçant-me jo a mi mateixa, no ell). Ara m’estic engoixant perquè penso que no seré capaç de treure’m la sensació de fàstic cap al sexe. Realment han passat només 24 hores, però ho estic passant realment malament. Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Ens sap molt de greu que t'estiguis sentint així... és important que si no tenim ganes de fer el que sigui que ens proposi la nostra parella, poguem dir que "no". Dir "no" no significa que no estimis la teva parella, ni que no t'exciti, senzillament significa que en aquell moment no vols inciar res, o no vols anar més enllà del que està passant en aquell moment, o que no et ve de gust pel motiu que sigui, o que canvies d'idea!
És important que puguis parlar amb ell sobre la llibertat de poder dir "no" quan sentis que "no".
Pots començar un joc i seguidament voler deixar de jugar, i no hauria de passar absolutament res. És important que la parella ens doni aquesta confiança, sinó... alguna cosa no funciona...
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas