toxica?
Com puc detectar si la meva relació de parella és tòxica? Estic bé amb ella però a vegades diu les coses sense pensar i fa mal (no només a mi) i altres coses, no estic segura si ho és o simplement és temperamental... Quines senyals donaríeu per a detectar? Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Totes les persones podem tenir un moment en què la situació se'ns en va de les mans i acabem dient alguna cosa que fereix a l'altra persona. Ara bé, si no hi ha penediment real, si aquest tipus de comportament es repeteix molt sovint, si s'ataca als altres i no es fa autocrítica.... pot ser que aquesta persona no sigui la persona adequada pel nostre benestar.
Una relació sana es detecta de seguida: ens fa sentir bé, ens sentim còmodes per ser tal com som (amb tots els nostres defectes), es preocupa per nosaltres, afavoreix tots els àmbits de la nostra vida (relacions familiars, amistats, aficions, estones a soles...)... i, sobretot, no ens fa mal.
Valora on es troba la teva relació i com et sents. Si et sents cohibida... és probable que no sigui una relació sana. Envolta't de les teves persones de confiança i pren una decisió per protegir-te.
Una abraçada!
La Laura Centellas