no disfruta amb mi
Porto 2 anys de relació amb el meu novio (que es la meva primera parella, però ell ja porta varies). Se que no li agrada massa com li xupo o com el toco, inclús crec q tampoc quan ho fem... Se q no disfruta encara que no m'ho diu directament, es nota que no li agrada perquè quan faig oral o paja es com que no vol seguir però si que diu que poc a poc milloraré i tal. No se com encara segueix amb mi, em fa por que estigui amb algú que si disfruti pq sino no entenc que fa amb mi... Algún cop ha dit que no es lu mes important el sexe però si que mira bastant porno i quan esta amb mi s'encèn bastant. Sempre posposa ensenyar-me o ajudar-me a que ell senti mes, també diem de fer coses i al final mai no, com rols o lligar-nos que ens molaria. Per si no fos poc tampoc arriba al orgasme. Jo he intentat seguir passos de tutorials sobre com fer millors orals i aquestes coses però a l'hora de la veritat segueix bastant igual. No sé si el problema el tinc jo o és ell que té baixa sensibilitat. Que puc fer per a fer un millor sexe i ell disfruti? Es normal aquesta actitud d'ell? Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, com tothom, necessitem un procés d'aprenentatge. Demana-li que t'ensenyi com es masturba ell, així tu podràs veure i aprendre de quina forma s'estimula per a sentir plaer.
En segon lloc, el porno possiblement no està ajudant, el porno és ficció, si consumeix molta pornografía potser té unes expectatives que no seran realitat. No per tu, sinó perquè el porno NO és real.
I per últim lloc, la dificultat d'ejacular, això no depen de tu, la majoria de vegades no depen de les parelles. No sabem si la teva parella està operada de fimosi, si quan el penis està erecte, la pell no es retira i deixa el gland al descobert, sinó que cobreix el gland, aleshores es recomanable consultar amb el metge de capçalera per un tema de fimosi, per tal que pugui detectar i indicar si cal o no algun tipus d'intervenció.
Gràcies per escriure'ns!
Una abraçada,
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas