MARE ABUSIVA
Hola, escric aqui perque ja ns q fer. La meva mare esta boja, es abusiva i ens fa la vida impossible als meus germans i sobretot al meu pare. Ell es la millor persona q he conegut a la meva vida i per molt q tambe hagi fet coses malament no es mereix tot el q la meva mare li fa. M’en he adonat de que la meva mare fa coses que normalment fan els homes abusius com controlar el mobil, amb qui queda, on va, quan gasta... I jo ns q fer perque no puc veure com el meu pare que era abans molt rialler i alegre ara esta molt deprimit i destrossat per tot aixo. SIUSPLAU NECESSITO AJUDAR AL MEU PARE
Laura Centellas

Hola!
Des d'aquí et proposem que en parlis amb algú de la família que sigui de la teva confiança. És important recordar que el teu pare és una persona adulta i ell és el responsable de la seva pròpia vida, així que si està prenent la decisió de mantenir la relació amb la teva mare, és la seva decisió.
Tot i així, si et preocupa el seu benestar, parla'n amb algú i demana-li que parli amb el teu pare. D'aquesta manera sentiràs que l'estàs ajudant, però recordant que ho ha de fer una persona adulta i de la seva confiança. Llavors el teu pare ja decidirà quin camí vol seguir i l'hauràs d'acceptar.
Una abraçada!
La Laura Centellas