Confusió noi
Hola! Estic un mica confosa amb un tema i necessito saber que està passant.
Actualment estic parlant amb un noi i tal i bueno de tant en tant anem quedant i ens liem. La història és forsa llarga. Bé, fa dos anys o així estavem de lio i jo em vaig comensar a “pillar” i ell em va deixar de parlar mica en mica sense motiu; obviament em va fer ràbia però em va durar poc. Total, que vam perdre bastant el contacte i doncs la cosa va quedar com a simples coneguts. Ara aquest estiu em va obrir un dia per instagram contestant una història o algo així i de sobte vam comensar a parlar per whatsapp. I la situació era la següent: vam parlar a l’agost, després vam deixar de parlar.. i al setembre vam tornar a repredre el contacte. Ens vam liar al mateix mes dues vegades i vam estar parlant fins a finals d’octubre, aleshores jo el vaig deixar de parlar perquè no sé, era com que m’avorria i no sabia que dir-li (a mes la cosa estava forsada). Vam estar un mes sense parlar i resulta que a finals de novembre ell em va tornar a obrir preguntant-me que com m’anava tot i tal.. bueno i actualment estem parlant i hem quedat una vegada fa poc. El que passa és que estic bastant rara perquè crec que comenso a sentir algo per ell i tinc moments com d’euforia i altres com mes rallada (contradicció tota l’estona). Jo li he dit això, que estic comensant a sentir algo i tal i que no vui q ell parli amb mi només per poder-s’hi liar i m’ha dit que no, q no va amb aquestes intencions i que amb mi esta molt a gust i que li agradaria quedar mes cops però que ara x ara l’expressio “sentir algo” li sembla molt gran. Jo estic d’acord en anar quedant i tal però em fa ràbia que em digui ell em digui això si en el fons sé que la cosa no anirà enlloc (en plan, quedar i liarnos i ja) (Tampoc vull cap relació perquè fa 5 mesos i mig el meu ex em va deixar). Però no sé.. a mes, es un tio bastant sosillo, borde i sense gaire tema de conversa.. quan a mi m’agrada que tinguin més iniciativa i mes “carinyosos” etc..En plan, no sé com em puc fixar amb algu que no segueix un prototip que tinc jo. A més, contactes seus molt estrets m’han dit algun cop que no li va això de tenir algo serio amb algu pq no s’ha pillat mai i q li va forsa aixo d’anar de flor en flor. Però després a mi em diu coses aixi (les q he dit anteriorment) i quan parlem alguna vegada també em deix anar així alguna indirecta donant a entendre q igual sent algo i tal.. A més ell aquest any ha comensat la universitat i se de sobres que ell no deu estar x osties i vol coneixer ties alla i tot.
He parlat això amb amigues i m’han dit que no té perque mentir però jo estic feta un lio i no sé que fer.. (a mes, es com que no estic acostumada a que un noi em digui q no a alguna cosa). I lo del meu ex que em va deixar fa 5 mesos i pico també em tira una mica enrrere ja que com que em va fer molt mal ara tinc com “por” a obrir-me i m’impedeix estar tranquil•la pel que fa a aquest tema.
Si em puguéssiu donar una resposta o algo..
Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Doncs pel que expliques sembla que aquesta confusió en els teus sentiments pot tenir a veure amb les ganes d'estar amb algú (i que una persona ens digui que som especials) i la conducta que té ell.
Tu mateixa reconeixes que aquest noi no t'aporta tot el que t'agrada en una persona, així que... de veritat et vols atabalar en "etiquetar" aquesta relació com a seriosa?
Sembla que tots dos teniu un interès força semblant l'un en l'altre, ja que de tant en tant us ve de gust veure'us i embolicar-vos però no teniu tanta atracció com per voler iniciar una relació romàntica o voler apropar-vos molt.
Així que... quin és el problema? si sembla que tots dos voleu el mateix ;)
Si en algun moment deixa d'agradar-te aquesta relació i sents que vols més intensitat (o menys), llavors serà moment de prendre una decisió i parlar amb ell ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas