Relacions
Sento que mai tindre una relació de parella, i que no se parlar amb la gent, qualsevol cosa que digui quedaré fatal, es riuran de mi i jo ni m'enteraré
Laura Centellas

Hola!
Sovint tenim por a relacionar-nos i interactuar amb les altres persones perquè ens sentim jutjades o creiem que ens poden rebutjar. Llavors intentem refugiar-nos i evitem al màxim tenir-hi contacte, de manera que no ens "entrenem" i encara ens sentim més patosos en les relacions socials.
Per tant, l'única manera de superar aquesta por és relacionant-te amb la gent, parlar-hi i practicar.
Com ho pots fer?
- Tingues algunes converses preparades (Alguns temes que coneguis)
- Fes preguntes sobre el que estan parlant (interessa't per elles)
- Si notes algun símptoma de la vergonya, diga-ho en veu alta: "em fa vergonya preguntar-te, però ... " i fas la pregunta
- Intenta no visualitzar gaire la conversa, no pensar massa en totes les possibilitats que poden passar.
- Posa't objectius petits i realistes: comença només amb una salutació, després proposa't preguntar sobre alguna cosa concreta, llavors intentar mantenir una conversa 10 minuts... i així anar augmentant.
La idea és agafar pràctica i confiança! ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas