L’estimo molt i no trobo que regalar-li.
Ara s’apropa nadal i li vull regalar alguna cosa al meu novio. M’agradaria que fos alguna cosa a ma pero no sem donen gaire be les manualitats. Vull que sapiga que l’estimo moltissim i que aquell regal signifiqui molt per nosaltres, pero nose que fer! Em pots ajudar?
Pd: havia pensat amb una carta pero sempre li faig el mateix, al final es cansarà.
Laura Centellas

Hola! Que bé que vulguis tenir un detall únic amb la teva parella, segur que li farà molta il·lusió! Potser li podries fer un àlbum amb fotos vostres en el que també hi escriguis frases boniques i el decoris una mica. Una altra idea que li pot agradar és fer-li una llista amb cançons que et fan pensar amb ell o amb moments que heu viscut junts. Una bona opció també és fer-li un vídeo personalitzat! I llavors li pots posar, per exemple una caixeta amb bombons, un val per un massatge... el que sigui!
Esperem que t'agradin aquestes idees :) Una abraçada!
La Laura Centellas