No m’oblido del meu ex
Bona nit, doncs mira fa 7 mesos que ho he deixat amb el meu ex, i no ho supero la veritat... es la primera vegada que sentó una cosa aixi per algú i ho he intentat i no puc, m’han intentat animar trobar-me una altura persona pero esque ni vull ni puc... estavem molt be bueno ell boi bastant lluny pero la distancia no era un problema la qüestió es que jo portaba una mala temporada...tenía molts treballs de la uni i molts problemas familiars i ell era l’unic que mentenia... una nit boli parlar amb ell perque ho necesitava i feia dies que no podiem parlar pero ell estaba amb els amics i em va dir que dos minuts... pero no volia aixo... i vam comença a discutir molt despres ell em va trucar pero jo tos suda no li vaig agafar... jo men vaig anar a dormir i al día seguent no mavia dit res i vaig canviar el nickname que tenia i llavors vam discutir mes i mes i quan ha vaig notar que el perdía i el que estaba passant va ser molt tard... al cap de 3 dies li vaig enviar un missatge disculpantme i em va deixar en visto... em sento tant culpable encara... si no fos per mi estariem junts... ploro per les nits perque el trobo tan a faltar, era la persona que més mentenia i el seu suport era fundamental ara no tinc a ningu i aixo em mata... entenc que vam discutir molt pero que se li hagi acabat tot tan rapid quan em seua coses tan fortes... be han passat mes coses pero aixo es el basic per no allargarme, com ho puc superar? Ho he intentat de Moltes maneres i no puc... :( gracies.
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques sembla que hi havia altres temes que, tot i que no semblaven importants, anaven "perjudicant" la relació.
Una parella pot discutir i, si les dues persones volen estar juntes, ho parlen i busquen solucions. Però pel que expliques, sembla que no hi havia un interès real per voler-ho arreglar. Així que hauràs d'acceptar que, per part seva potser no hi havia tanta intensitat emocional (almenys en les últimes setmanes).
Per poder-lo oblidar és important que puguis plorar i desfogar-te. Que intentis fer coses amb altres persones i que recordis les raons per les quals aquesta relació no ha funcionat. Tenir clars aquests motius és el que t'ajudarà a, mica en mica, reduir el dolor que estàs sentint.
Nosaltres seguim aquí, una abraçada!
La Laura Centellas