noi
Hola, hi ha un company de classe que m'està ajudant a un examèn important i li he dit que li donaria 15€ pero em diu que no esl vol, pero jo els hi vull donar em sentiria millor no se que fer, d'altra part m'agradaria poder fer-li una abraçada com a mostra d'agraiment pero tinc poder de que em rebutji l'abraçada seniem junts a classe i tampoc parlem gaire ja que jo soc timida. No em contesta gaire els missatges de whattsap i aixo que li escric un cop cada sis mesos. També m'agradaria poder començar una relació amb ell peró li agrada un altre persona i és massa pijo per mi va amb els guais de la classe i jo soc tot el contrari que creieu que he de fer per poder parlar mes amb ell i connectar més??
Merci
Laura Centellas

Hola!
De moment sembla que estàs fent els passos necessaris per tal que ell sàpiga que existeixes. Intenta parlar una mica més amb ell, obrir alguna conversa i veure si s'interessa per tu (si demana per tu, si et fa preguntes, si s'enrecorda del que li has explicat...)
Segons com reaccioni ja sabràs si l'interès és mutu (i per tant pots veure com evoluciona) o si només és per part teva (i hauràs de començar a passar pàgina).
Realment no podem fer res "especial" per tal que algú es fixi en nosaltres. Només és necessari que sàpiga que existim. La resta, no depèn de nosaltres.
Una abraçada!
La Laura Centellas