PREPARADA PERO NO TANT
Hola, vinc a desfogar-me i a comentar un problema que tinc des de fa bastant mes o menys 1 any, considero que estic mes que preparada per fer sexe, el problema es que no em sento bé amb el meu cos vull dir m'agrada el meu cos considero que es atractiu però tinc hip-dips, i no es que no es noti gaire, el problema es que es nota moltíssim, vull dir que tinc cintura llavors, ve la cadera i finalment es torna a enfonsar la cadera i queda una mena de depòsit de grassa molt evident, si en busqueu fotos veureu que no te res a veure amb el que dic, acompanyant-li que tinc estries, això afecta en la meva vida amorosa i en la meva autoestima ja que vull començar una relació amb un noi però em fa por perque tard o d'hora haurem de tenir relacions sexuals, ja se que no m'hauria de pressionar si no en vull tenir, pero si vull tenir-ne, i soc una persona amb moltíssimes hormones i tinc el desig sexual molt alt, em poso horny fins i tot quan xoco les cames quan estic assentada amb algú, imagineu-vos quan tingui parella i estiguem al mateix llit, (he de dir que mai he tingut una relació estable) per si es nota. Pots ser em dieu que he de aprendre a estimar-me tal i com soc però considero que els nois d'ara els importa molt mes el físic, per molt que em digui que m'estima i vegi el meu cos segurament li deixaré d'atreure físicament, pot ser no deixarà d'estimar-me per si deixarà de tenir desig sexual, i considero que el desig sexual es bastant important en una relació, be espero que em pugeu dir el que sigui per que em quedi mes tranquila, he de recalcar també que la societat te la gran culpa d'això ja que fa veure com si els hip-dips fós algo lleig, vull dir, imagine-vos que ara les pigues no fossin atractives per la societat, doncs practicament ningú trobaria atractives les pigues, el mateix passa amb els hip-dips sempre veig tutorials dient com eliminar-los i etc, però pfff es que es genètic i pff com veieu tinc alguna idea de com superar aquesta inseguretat pero necessito que algú em tiri cap endavant i que confii en mi i m'escolti i m'ajudi, moltes gràcies per escoltar-me i ajudar-nos als adulescents !!
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens comentes, les teves inseguretats et preocupen quan estiguis amb una persona. Com bé dius, el que has de fer és estimar-te, se que es la frase que tothom diu i que posar-ho a la pràctica costa, però pensa que si tu no t’estimes els altres tampoc ho faran. Quan tu estiguis contenta i feliç amb el teu cos les teves inseguretats marxaran i això les persones del teu voltant ho veuen. Les inseguretats ens limiten a fer moltes coses per por al que diran o al que pensaran, i el que aconsegueixen aquestes inseguretats és que ens limitem nosaltres mateixos. El físic no ho és tot, la personalitat guanya moltes vegades al físic, cada persona té alguna cosa especial que fa que l’altra persona vulgui estar amb ella. Si una persona vol estar amb tu, no serà pel teu físic, serà perquè la teva persona al complert l’ha enamorat!! El físic amb els anys canvia, però la personalitat i la manera de ser mai canvia!! Una abraçada!
La Laura Centellas